Tiskové zprávy

Tisková zpráva: DOGG zahajuje kampaň s Ivou Pazderkovou

28. 4. 2016, Praha

E-shop DOGG.CZ, donedávna zaměřený především na designovou módu pro psy a bytové vybavení s jejich tématikou, výrazně rozšířil sortiment o několik kategorií. Novou nabídku e-shop komunikuje prostřednictvím kampaně „We love dogs“, jejíž radiovou část namluvila herečka Iva Pazderková. Obchod také spustil slovenskou a anglickou mutaci svého webu.

E-shop DOGG.CZ vznikl v dubnu 2015 a jako první se na českém trhu zaměřil výhradně na prémiové zboží pro psy. „Počet položek jsme v posledních týdnech rozšířili o vice než 100 %. I nové výrobky jsou v souladu s naší myšlenkou nabízet kvalitní, v Evropě vyráběné produkty, pokud možno z přírodních a obnovitelných materiálů,“ prohlásil spoluzakladatel e-shopu Patrik Šilhavý.

DOGG.CZ svojí nabídku doplnil o psí kosmetiku bez obsahu parabenů, zdravé jídlo bez dochucovadel a o hračky a další příslušenství pro psy, při jehož výrobě se používají eko materiály, jako jsou konopí, bambus nebo rýžové slupky. E-shop také otevřel speciální kategorii s vybavením pro kočky.

„Koncept e-shopu se postupně mění. Zatímco před rokem jsme začali jako módní internetový butik, teď se z DOGG.CZ stalo místo, kde mohou zákazníci vyžadující určitou kvalitu výrobků i služeb najít široký sortiment potřeb pro psy,“ doplnil Šilhavý.

Novou nabídku e-shop představil na začátku dubna na největším českém veletrhu chovatelských potřeb For Pets v pražských Letňanech. Nejsilnější částí jarních marketingových aktivit je měsíční kampaň na rádiu Expres FM, která byla zahájena v pondělí. Součástí kampaně jsou dvacetivteřinové spoty, soutěže a sponzoringové hlášky. Spoty namluvila česká herečka a zpěvačka Iva Pazderková.

Kampaň „We love dogs“ probíhá také na Facebooku a prostřednictím Google AdWords. Aktivity vyvrcholí v létě, kdy se DOGG.CZ objeví ve společenských magazínech jako Cosmopolitan, Harper‘s Bazaar nebo Esquire a na lokálních akcích na území Prahy a okolí.

 

Napsat komentář